winkk=)

winkk=)

Monday, April 11, 2011

jahat ker aku ni erk??

hurm da lame tak update blog..huhh... rindu rasenyer... banyak benda berlaku kat aku.. ari tu... aku sedih sangat... kadang aku terpk nape aku patut wat cam tu kat owg yg ak syg.. jahat ker aku??? nape aku msj laki laenn sdgkan dea setia ngn aku.. aku jadi cam tu pon bab aku tension ngn panas baran dea... aku da bnyk kali suh dea berubah tapi dea tak nk berubah.. jalan terbaek aku mintak putus... dea pon ckap ok... tapi dea dtg kat tmpat kejer aku... tiba2 org ke3 msj aku.. dea pon ape lagi... mengamuk lah... aku nags sampai tercabut bulu mata palsu aku=) humm aku tak sangka dea jumpa dak tu... aku takut sangat dea bergaduh... tapi nasib bek dea tak pukl dak laki tu.. sejak dari peristiwa tu.. dea mintak map ngn aku... dea janji ngn aku... dea janji yang dea takkn wat aku sedih lagi... dea takkan wat ak kecewa lagi.. dea takkn wat aku menangis lagi... aku ingat janji dea...dea kap dea taknk khilangn aku... dea kap dea akn buang sifat panas baran dea.. ma tau pa boleh berubah... ma sayang pa... terima kasih tau pa,
bab sayangkan ma...

Friday, April 1, 2011

hurmmm=(so sad

hurmmm...
dea sayang ak or tak???
nape dea susah sgt nak percaya sume kata2 ak kat dea
padahal aku tak pnh tpu dea...
aku terlalu jujur ngn dea...
sampaikan ak setia pon dea tak cayer...
kadg2 bler kredit aku habis dea tuduh aku msj laki laen..
padahal ak langsung tak msj laki laen selaen dea...
ape pon ak cakp dea takkn percaya...
kadang dia marah aku atas benda yang ak tak laku kan...
aku setia ngn dea...
papa ma setia ngn pa,sumpah ma cakap...
tolong percayakan ma=(

Tuesday, March 29, 2011

masa da tamat deh=)

SKUNK DA PUKUL 9.55 MALAM
AK lak tak kemas2 lagi
yang laen nga sebok mengemas ak lak sebok
ngn blog huhuhu
k arh skunk ak nak log out sume yg tak out2
esok sambung upgrade blog lagi...
yahoo
mau balek tidooo=)
papai

Monday, March 28, 2011

puteraku

Kaulah putera dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harumi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

Saturday, March 26, 2011

hurmmmm...

semalam 1 ari suntuk dea off hp..
tapi aku sabar lagi...
pagi tadi pkul 9 suku bau dea bkk hp...
ak terus kol dea...
ak nak tanyer naper dea off hp...
dea jawab kenapa...
ak tanyer lagi naper off kan hp...da taknk ma lagi ker??
dea tanyer ak alek nape cakap cam tu...
paztu dea jwb soxlan ak...
dea kap dea saje off hp
sbb tak nk ak kol n mcj dea...
maksud dea,dea taknk ak gangu dea...
ak ni sape dalam hidup dea...
gf or kawan...
lau gf nape dea sanggup wat ak cam ni...
ak ni da tak pentg ker dalam idup dea...
hurm kadg2 ak tengok pasangn len bahagea sangt...
tapi nape ak tak leyh jadi cam deaowg...
ak nak bahagea...
tapi dea wat ak sedih..
ak sedih sangat2 bila dea wat ak cam ni...
ak perlu tempat mengadu...
dea da tak amek berat tentg aku lagi...
ape salah aku???
ape salah aku sampai ak dperlaku kan
cam ni...????
ape salah ak sampai dea sanggup tengok ak sedih...
ak ingin kan kebahagiaan bkn penderitaan!!!!!!!

titt tottt


kowang nak tau tak...
yang sebelah ak ni lah partner tmpat keje ngn aku...
dea ni ok lah...
besh gak lah keje ngn dea...
hehehe...

ak benci ko!!!

ehhh..
ak nak cita kat kowg lah...
ak bengang ar keje at giant ni,
bkan bengng ngn pekerjaan..
tapi ngn dak pompuan ni...
memg benci gila la aku kat dia...
lau lah ak ade lesen ntok lempang dea,tumbuk dea
ak da wat da...
bia padan muka dea...
huhuhu
ak tau bedendam tu berdosa...
tapi tak tau ar nape aktak leyh tengok muke pmpuan ni...
tengok jer muka dea..
darah ak naek...
kaki ak da mula terangkat sendri(nak sepak pmpuan tu lah hahaha)
hurmmm..
nape la dea keje balek kat giant...
elok2 da benti tu,benti jer lah...
ko ade at giant pon wat ak menympah...
bek ko tak payah ade kat giant...
aduhh...
banyk pangai dea ak tak suka...
hummm kowg msty nak tau kan...
hehehe
aku tau kowg nak tau...
k ak bg tau...
yer lah...da kawen tu wat care da kawen...
ni tak...
nak menggedik ngn jantan laen...
ko pk ko cantik ker...
paztu nak mekup knon...
nak kalah kan ak la tu(cehh pertasan lak aku ni=)
tak payah ar menggedik...
soda sikit status ko skunk bkan bujang...
tapi da jadi bini n emak orang...
bongok tol!!!hambik ko...
free jer dapt bongok dari ak...
hahahaha
ak benci ko,ko tak payah ar nak terhegeh2 jalan depan ak...
bodoh nyer pompuan...
pompuan tak malu...
ak benci ko!!!!!!

Followers

renion PLKN di p.d

mase ak gi renion plkn di p.d...
best gak lah...
tapi yang g nyer tak amai sangat....

ni la kawan2 aku mse renion PLKN

ni la kawan2 aku mse renion PLKN

masing2 tak bawak baju..huhuhu

masing2 tak bawak baju..huhuhu

asahan ni name kem PLKN kiteowg..

asahan ni name kem PLKN kiteowg..

alamak...model mane ni hehehe...

alamak...model mane ni hehehe...

awek2 cun=)

awek2 cun=)

besa tu rama2 pip pgg

besa tu rama2 pip pgg

ayu nyer minah2 nih hee

ayu nyer minah2 nih hee

TenTanG SayA

nAMe:siti hajar idris

umUR:20 TauN

T.LahIR:21081991

T.LAhiR:Hospital besar melaka

hoBi:men fb,jalan2 ngn yang tercayg

ciTa-ciTa:konon nak jadi polis tapi tercapai plak=)

warNE yG SayA SukA:pINk n pURpLe

TemPaT TingGaL:sENawANG n.S

IdoLa sAya:mak,ABAH,Adik badik n my cYg

paLIng bENci NgAn oRg YG baJeT...

haa ni mase aku nga bosan...tak tau nak wat per...huhuhu

haa ni mase aku nga bosan...tak tau nak wat per...huhuhu

rindu dea

saya rindukan dia...arini dea balik palong
hurmmm..sy arap dea tak curang ngn sy at sana..
saya tak nak khilangn dea
bab saya sayang kan dea...
lurv u papa..pa jangan pernah curang ngn ma tau...
ma sayang kan pa...pa tak sanggup khilangn pa..
ma tak sanggup tengok pa ngn pmpuan laen...ma syang n cnte sgt kat papa...
Loading...

alahai malu2 plak huhu

alahai malu2 plak huhu

aku inginkan kebahagiaan brsama nye

aku inginkan kebahagiaan brsama nye

ingin rambut seperti saya,guna lah pantene...

ingin rambut seperti saya,guna lah pantene...

aduh ni nak cari costemer ker???nak caik pakwe huhuhu

aduh ni nak cari costemer ker???nak caik pakwe huhuhu

my mp3


Music

jahat ker dr ku ini??

hurm da lame tak update blog..huhh... rindu rasenyer... banyak benda berlaku kat aku.. ari tu... aku sedih sangat... kadang aku terpk nape aku patut wat cam tu kat owg yg ak syg.. jahat ker aku??? nape aku msj laki laenn sdgkan dea setia ngn aku.. aku jadi cam tu pon bab aku tension ngn panas baran dea... aku da bnyk kali suh dea berubah tapi dea tak nk berubah.. jalan terbaek aku mintak putus... dea pon ckap ok... tapi dea dtg kat tmpat kejer aku... tiba2 org ke3 msj aku.. dea pon ape lagi... mengamuk lah... aku nags sampai tercabut bulu mata palsu aku=) humm aku tak sangka dea jumpa dak tu... aku takut sangat dea bergaduh... tapi nasib bek dea tak pukl dak laki tu.. sejak dari peristiwa tu.. dea mintak map ngn aku... dea janji ngn aku... dea janji yang dea takkn wat aku sedih lagi... dea takkan wat ak kecewa lagi.. dea takkn wat aku menangis lagi... aku ingat janji dea...dea kap dea taknk khilangn aku... dea kap dea akn buang sifat panas baran dea.. ma tau pa boleh berubah... ma sayang pa... terima kasih tau pa,bab sayangkan ma...