winkk=)

winkk=)

Monday, April 11, 2011

jahat ker aku ni erk??

hurm da lame tak update blog..huhh... rindu rasenyer... banyak benda berlaku kat aku.. ari tu... aku sedih sangat... kadang aku terpk nape aku patut wat cam tu kat owg yg ak syg.. jahat ker aku??? nape aku msj laki laenn sdgkan dea setia ngn aku.. aku jadi cam tu pon bab aku tension ngn panas baran dea... aku da bnyk kali suh dea berubah tapi dea tak nk berubah.. jalan terbaek aku mintak putus... dea pon ckap ok... tapi dea dtg kat tmpat kejer aku... tiba2 org ke3 msj aku.. dea pon ape lagi... mengamuk lah... aku nags sampai tercabut bulu mata palsu aku=) humm aku tak sangka dea jumpa dak tu... aku takut sangat dea bergaduh... tapi nasib bek dea tak pukl dak laki tu.. sejak dari peristiwa tu.. dea mintak map ngn aku... dea janji ngn aku... dea janji yang dea takkn wat aku sedih lagi... dea takkan wat ak kecewa lagi.. dea takkn wat aku menangis lagi... aku ingat janji dea...dea kap dea taknk khilangn aku... dea kap dea akn buang sifat panas baran dea.. ma tau pa boleh berubah... ma sayang pa... terima kasih tau pa,
bab sayangkan ma...

No comments:

Post a Comment

Followers

renion PLKN di p.d

mase ak gi renion plkn di p.d...
best gak lah...
tapi yang g nyer tak amai sangat....

ni la kawan2 aku mse renion PLKN

ni la kawan2 aku mse renion PLKN

masing2 tak bawak baju..huhuhu

masing2 tak bawak baju..huhuhu

asahan ni name kem PLKN kiteowg..

asahan ni name kem PLKN kiteowg..

alamak...model mane ni hehehe...

alamak...model mane ni hehehe...

awek2 cun=)

awek2 cun=)

besa tu rama2 pip pgg

besa tu rama2 pip pgg

ayu nyer minah2 nih hee

ayu nyer minah2 nih hee

TenTanG SayA

nAMe:siti hajar idris

umUR:20 TauN

T.LahIR:21081991

T.LAhiR:Hospital besar melaka

hoBi:men fb,jalan2 ngn yang tercayg

ciTa-ciTa:konon nak jadi polis tapi tercapai plak=)

warNE yG SayA SukA:pINk n pURpLe

TemPaT TingGaL:sENawANG n.S

IdoLa sAya:mak,ABAH,Adik badik n my cYg

paLIng bENci NgAn oRg YG baJeT...

haa ni mase aku nga bosan...tak tau nak wat per...huhuhu

haa ni mase aku nga bosan...tak tau nak wat per...huhuhu

rindu dea

saya rindukan dia...arini dea balik palong
hurmmm..sy arap dea tak curang ngn sy at sana..
saya tak nak khilangn dea
bab saya sayang kan dea...
lurv u papa..pa jangan pernah curang ngn ma tau...
ma sayang kan pa...pa tak sanggup khilangn pa..
ma tak sanggup tengok pa ngn pmpuan laen...ma syang n cnte sgt kat papa...
Loading...

alahai malu2 plak huhu

alahai malu2 plak huhu

aku inginkan kebahagiaan brsama nye

aku inginkan kebahagiaan brsama nye

ingin rambut seperti saya,guna lah pantene...

ingin rambut seperti saya,guna lah pantene...

aduh ni nak cari costemer ker???nak caik pakwe huhuhu

aduh ni nak cari costemer ker???nak caik pakwe huhuhu

my mp3


Music

jahat ker dr ku ini??

hurm da lame tak update blog..huhh... rindu rasenyer... banyak benda berlaku kat aku.. ari tu... aku sedih sangat... kadang aku terpk nape aku patut wat cam tu kat owg yg ak syg.. jahat ker aku??? nape aku msj laki laenn sdgkan dea setia ngn aku.. aku jadi cam tu pon bab aku tension ngn panas baran dea... aku da bnyk kali suh dea berubah tapi dea tak nk berubah.. jalan terbaek aku mintak putus... dea pon ckap ok... tapi dea dtg kat tmpat kejer aku... tiba2 org ke3 msj aku.. dea pon ape lagi... mengamuk lah... aku nags sampai tercabut bulu mata palsu aku=) humm aku tak sangka dea jumpa dak tu... aku takut sangat dea bergaduh... tapi nasib bek dea tak pukl dak laki tu.. sejak dari peristiwa tu.. dea mintak map ngn aku... dea janji ngn aku... dea janji yang dea takkn wat aku sedih lagi... dea takkan wat ak kecewa lagi.. dea takkn wat aku menangis lagi... aku ingat janji dea...dea kap dea taknk khilangn aku... dea kap dea akn buang sifat panas baran dea.. ma tau pa boleh berubah... ma sayang pa... terima kasih tau pa,bab sayangkan ma...